Plavecký maraton O pohár města Hlučína

11.07.2011 21:42

Vážení plavci, kolegové trenéři a ostatní přátelé našeho oddílu. Příští víkend pořádáme na Hlučínské štěrkovně závod v dálkovém plavání. Závod je dvoudenní, bude stím spousta práce, ale výsledek reprezentuje celý oddíl. Většinu sportovně technických věcí zajišťuji já ve spolupráce s ČSPS, ale bude kolem spousta další práce kolem, jeko vytýční tratí, zbudování zázemí závodu, výstavba mola , zajištění posádek dprovodných lodí apod a tady bych potřeboval pomoc. Uvítám kohokol, kdo je ochotný pomoci. U aktivních plavců předpokládám alespoň symbolickou účast na závodech. Pomoci můžou rodiče , kamarádi, kamarádky atd. Kdo na Hlučíně byl, ví že je u toho i legrace, večer neformální párty. Ubytování ve vlastních stanech zdarma, budou k dispozici nějaké buřty a nealko k pití.

Velikou pomoc by mi prokázal, někdo, kdo by byl schopen sehnat i nějaké ceny pro závodníky. Můžou to být reklamní firemní předměty, drobná elektronika, sportovní náčiní, cukrovinky, cokliv drobného, ocenil bych igelitové tašky pro uložení cen. Ceny jsou určeny vesměs pro dětské závodníky.

Kdo má zájem plavat, dejte mi vědět jakou rať si troufnete zdolat, byl bych rád věděl, kdo mi přřijde pomoci s uspořádáním. Buď do vzkazovníku, mailem , pokud máte už jen Facebook, tak můžete na mé potomky, snad mi to řeknou.

 

Předem děkuji Wlk

 

Zpět